Praxis Dr. Szabó fogorvos fogászat Sopron

Fogorvosok

Magyarország legnagyobb fogorvos adatbázisa. Jelentkezés az ingyenes adatbázisba.

Terület kiválasztása:

Praxis Dr. Szabó

06-99-523-103
9400 Sopron, Ókai utca 22.

PRAXIS DR. SZABÓ FÁJDALOMMENTES FOGÁSZATI KEZELÉSEK Fogászati rendelőnk Sopronban 2006 óta áll pácienseink rendelkezésére. A nyugodt légkört sugárzó váróból három, a mai modern elvárásoknak mindenben megfelelő rendelőbe léphetünk be. A rendelőegyüttest Dr. Szabó Péter alapította, aki több mint 20 éves munkatapasztalatával ma is aktív részese az itt folyó munkának. A rendszeres fogászati szűrés elhanyagolása, a nem megfelelő szájhigiénia, baleset, betegség következtében szükségessé válhat idővel a fogpótlás. Implantátum, fogbeültetés Fogkorona Műfogsor, protézis Hidak, hídpótlás Esztétikai fogászat Praesent congue, quam eu pretium tempor, dui nunc fringilla turpis, nec condimentum eros libero in risus. Donec sed pulvinar justo, non viverra massa. Suspendisse et lacus nec neque pharetra condimentum. Fusce dolor ipsum, tincidunt vitae ipsum sed, interdum dignissim turpis. Esztétikus fogtömés Inlay-fogbetét Kerámihéj Barázdazárás Ultrahangos fogkőeltávolítás Lézeres fogászat A fogászati lézerrel csökkenthetjük a szövetekben a gyulladást és a fájdalmat. A lézeres kezeléseket követően a gyógyulási folyamatok sokkal hamarabb mennek végbe. Az eredmény azonnal látható, már az első kezelést követően. A fogászatban alkalmazott lézeres beavatkozások stimulálják a szöveteket, az immunrendszer működése is fokozottabb – a gyógyulás így gyorsabb. Ezáltal a szöveti gyógyulás hamarabb végbemegy és a kezelés fájdalommentesebb, mint egy hagyományos beavatkozás. Ez pácienseink számára a legfontosabb. A fehér fogak hozzájárulnak a sikerhez! A mai világban már nemcsak az egészséges fogak megléte a cél, hanem a hófehér, csillogó, tökéletes mosoly. Egy ember akkor ápolt igazán, akkor igényes ha tökéletes a mosolya!

Nyitva tartás:
Hétfő:
Kedd:
Szerda:
Csütörtök:
Péntek:
Szombat: zárva
Vasárnap: zárva

micro $$

Fogorvos adatbázis. Fogorvosi rendelők. fogorvosok és fogorvosi rendelők és további fogorvosok .